[問卦] 馬來西亞到底好不好玩?跟德國比呢?
https://www.ptt.cc/bbs/Gossiping/M.1782094848.A.E24.html

Re: [問卦] 馬來西亞到底好不好玩?跟德國比呢?
https://www.ptt.cc/bbs/Gossiping/M.1782095317.A.379.html

Re: [問卦] 馬來西亞到底好不好玩?跟德國比呢?
https://www.ptt.cc/bbs/Gossiping/M.1782095368.A.825.html

Re: [問卦] 馬來西亞到底好不好玩?跟德國比呢?
https://www.ptt.cc/bbs/Gossiping/M.1782096508.A.BB2.html